Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

«Δημοσκοπήσεις» από τα Lidl για δημιουργία εντυπώσεων και μόνο!!!


Με στημένες και αντιεπιστημονικές δημοσκοπήσεις ο επικεφαλής του συνδυασμού Δημιουργική Ανατροπή Κώστας Λύρος προσπαθεί να ανατρέψει τα κακά μαντάτα επιστημονικών δημοσκοπήσεων που έμαθε ότι θα κυκλοφορήσουν αυτές τις ημέρες. Με δημοσκοπήσεις από τα Lidl μέσω ηλεκτρονικής εφημερίδας βάζει φίλους , γνωστούς και υποψηφίους να τον ψηφίσουν μπας και
δημιουργήσει καμιά θετική εντύπωση γύρω από τη δυναμική της υποψηφιότητας του. Την ίδια στιγμή το επιτελείο Καραπάνου γελάει με την τακτική του κ. Λύρου και βλέπει προς έκπληξη του πως χωρίς να έχει πει προτρέψει ούτε  έναν να μπει και να ψηφίσει …και εδώ τον «ταμπανιάζει» ο Καραπάνος!
Υ.Γ. Αλήθεια ο κ. Λύρο τι έγινε με την επιστημονική δημοσκόπηση που είχατε κάνει πριν από ένα μήνα και την προορίζατε για φιλικό σας μέσο ενημέρωσης;
Πότε θα βγει στη δημοσιότητα; Πάλιωσε κι ακόμα να τη δούμε δημοσιευμένη πουθενά.. Γιατί άραγε;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου